ეს პლაგინი არ დატესტილა WordPress-ის 3 ძირითად ვერსიაზე. როგორც ჩანს, ის უკვე აღარ არის მხარდაჭერილი და შესაძლოა არ იყოს თავსებადი WordPress-ის მიმდინარე ვერსიასთან.

Zarinpal Paid Download

აღწერა

شاید سایت شما دارای محصولاتی می باشد که قصد دارید آن ها را به فروش برسانید. شاید محصولات شما به صورت یک فایل فشرده, یک مقاله, یک موسیقی, و یا یک قالب تجاری باشد! در این مطلب قصد داریم افزونه فروش محصولات دیجیتالی Paid Downloads را به شما معرفی کنیم. در این افزونه کاربران سایت شما برای دسترسی به فایل های سایت شما ابتدا باید پرداخت را انجام دهند سپس به فایل های مورد نظر دسترسی داشته باشند.

დაყენება

صب پلاگین :

برای نصب این پلاگین ابتدا وارد محیط مدیریت WordPress شوید، به بخش زیر بروید :

افزونه ها > افزودن افزونه > بارگذاری

یا به لینک زیر را در بخش مدیریت سایت خود باز نمایید :

http://yoursite.com/wp-admin/plugin-install.php?tab=upload

سپس پلاگین دانلود شده که در حالت Zip قرار دارد را انتخاب کرده و نصب را کلیک نمایید.

درصورت برخورد با هرگونه مشکل می توانید با استفاده از نرم افزارهای آپلود فایل یا کنترل پنل هاست خود فولدر موجود در فایل Zip را ( بنام Zarinpal_paid_download) بصورت کامل در آدرس wp-content/plugins آپلود کنید.

بعد از نصب پلاگین روی لینک فعال سازی آن کلیک کنید. مشاهده می نمایید که لینک جدیدی زیر مجموعه لینک های موجود در ستون سمت راست محیط مدیریت WordPress اضافه شده که پرداخت نام دارد.

روی آن کلیک نمایید و در بخش تنظیمات، کد API دریافتی مخصوص سایت خود را که از زرین پال دریافت نموده اید وارد نموده و تغییرات را ذخیره کنید.

მიმოხილვები

07.04.2020
متاسفانه بعد آپدیت جدید لینک های پرداخت کار نمیکنه و الان چند هفته ای از این آپ دیت گذشته و اصلاحی صورت نگرفته کدی که برای لینک خرید در بخش فایل ها ارائه می شود در وبسایت به همان شکل کد دیده می شود و لینک خریدی نمایش داده نمی شود. در بخش تنظیمات هم تعداد روز اعتبار لینک دانلود، روی 30 باقی مانده و هیچگونه تغییری نمی یابد و در بالای تنظیمات، گیغام اشکال در ورود تعداد روز اعتبار نشان داده می شود. در حالی که این اشکال از خود افزونه است
28.02.2020
درود متاسفانه بیش از پانزده روز است که افزونه دو مشکل دارد و رفع نشده است. کدی که برای لینک خرید در بخش فایل ها ارائه می شود در وبسایت به همان شکل کد دیده می شود و لینک خریدی نمایش داده نمی شود. در بخش تنظیمات هم تعداد روز اعتبار لینک دانلود، روی 30 باقی مانده و هیچگونه تغییری نمی یابد و در بالای تنظیمات، گیغام اشکال در ورود تعداد روز اعتبار نشان داده می شود. در حالی که این اشکال از خود افزونه است. اگر اشکال را رفع نکنید، اجبارا بر خلاف میل باید از شرکت های دیگر واسط بانکی استفاده کنیم. سپاس
03.03.2017
سلام مسعود جان، خیلی خوب طراحی شده، اما هنوز جای کار داره اگر بتوانی قسمت دکمه خرید را ویرایش کنی به گونه‌ای که بشه مبلغ را هم در آن نمایش داد عالی می‌شه
03.09.2016
دوستان استفاده کنید و نظرتون رو در مورد افزونه بگید ممنونم
6 რევიუს წაკითხვა

მონაწილეები & დეველოპერები

“Zarinpal Paid Download” ღია პროგრამული უზრუნველყოფაა. შემდეგმა ადამიანებმა წვილი შეიტანეს მის განვითარებაში.

მონაწილეები

გადათარგმნეთ Zarinpal Paid Download თქვენს ენაზე.

დაინტერესებული ხართ დეველოპმენტით?

დაათვალიერეთ კოდი, შეამოწმეთ SVN რეპო, ან გამოიწერეთ შექმნის ჟურნალი : RSS.

ცვლილებები

1.0

*First release

2.3

improve performance

<?php code(); // goes in backticks ?>